Digital transformation och smarta molntjänster
Att genomföra en digital transformation kräver en genomlysning av företagets processer samt dess förmåga att ställa om och anpassa sig till arbetssätt som tar stöd av smarta molntjänster
Vi på InAdvance har erfarenheten att leda det digitala förändringsarbetet och levererar även smarta molntjänster som effektiviserar och stödjer företaget affärsprocesser
Effektivisera din verksamhet genom digital transformation och öka effektivitet och kontrollen genom automation på våra digitala molntjänster
Invoice Manager – Faktura & Dokument
Invoice Manager är en molntjänst för hantering av kundfakturor. I affärssystem med komplexa regelverk automatiseras fakturaflödet med stöd för bilagor, attest och vid avvikelser stöd för att förhandsgranska, justera och skicka fakturor i valfria kanaler. Fakturorna arkiveras digitalt för enkel återsökning. Lösningen är mobilanpassad och adderar ny och viktig funktionalitet i ert företags fakturahantering.
Läs merCloudbuz – Managed File Transfer
Cloudbuz är en molntjänst för automatisering av säkra filöverföringar mellan system. Automatisera krypterade filflöden externt till affärspartners och/eller internt inom organisationen snabbt, säkert och med övervakning och administration i ett centralt lättanvänt gränssnitt. Även befintliga gamla (S)FTP flöden kan administreras och övervakas via Cloudbuz.
Läs merInvoice Manager – Faktura & Dokument
Invoice Manager är en tjänst för kundfakturor med komplett funktionalitet för att validera, justera och skicka fakturor, samt marknadens bästa stöd för hantering av bilagor.
Invoice Manager använder fakturafilen direkt ur ert affärssystem och kan utföra valideringar och transformeringar för att matcha mottagarens krav. Inga förändringar i affärssystemet behöver göras.
Invoice Manager gör att fakturorna är läsbara omedelbart för användaren där denne ges möjlighet att kontrollera, validera eller göra ändringar på fakturan innan den distribueras vidare.
Digitala arbetslistor ger er full kontroll
Fakturor som kräver särskild hantering kommer att presenteras i digitala arbetslistor. Här kan du hantera allt som krävs digitalt.
1
Hantera bilagor
Med Invoice Manager är det enkelt att lägga till bilagor digitalt till e-fakturor eller för utskrift. Ladda upp och konvertera bilagor manuellt eller låt Invoice Manager automatiskt hämta bilagor från externa system enligt konfigurerade regelverk.
2
Leverans med ett klick eller på klockslag
Att säkerställa att en faktura är korrekt och har korrekta bilagor är en självklarhet, men Invoice Manager tar även hand om leveransen. Tjänsten tillhandahåller smidig leverans av e-faktura, faktura via e-post eller printfaktura. Ni kan skicka utvalda fakturor eller hela batchen med ett enkelt klick momentant eller på ett bestämt klockslag. Fakturor utan avvikelser skickas givetvis direkt utan uppehåll.
3
Digitalt arkiverade och tillgängliga
Efter leverans ger Invoice Manager er allt ni behöver i form av självbetjäning. Alla fakturor och bilagor är digitalt arkiverade och möjlighet till omedelbart elektroniskt utskick eller utskrift finns. Minska ekonomifunktionens administrativa arbete ytterligare genom att låta verksamheten själva söka fakturor de annars efterfrågar av ekonomifunktionen.
kontakta oss för mer informationCloudbuz Managed File Transfer
Cloudbuz MFT är vår molntjänst för automatisering av företagets filöverföringar mellan system. Managed File Transfer har aldrig varit enklare och säkrare!
Cloudbuz är vår tjänst för filöverföringar
I princip all data måste röra sig vid någon tidpunkt. Att hantera interna och externa filöverföringar är både tids- och resurskrävande oavsett om man använder hemmasnickrade FTP lösningar eller komplexa integrationsplattformar.
Företag idag behöver ökad säkerhet, mer kontroll och mindre komplexitet i uppsättnings- och underhållsarbete. Verksamheten ställer också högre krav på tillgång till statistik, notifieringar och rapporter. Där enkel (S)FTP en gång var tillräcklig behöver IT nu en mer flexibel och säkrare lösning. Där ”enkla” filflöden hanteras via konsultintensiva on-prem integrationsplattformar finns möjlighet att kraftigt minska projekt och underhållskostnader genom minskad komplexitet, enkel administration och blixtsnabb konfiguration.
Vår tjänst Cloudbuz är ett av marknadens bästa alternativ för att lösa dessa utmaningar. Det är en mycket effektiv lösning för automatisering av filöverföringar mellan affärspartners, molnet och/eller internt inom organisationen där fokus ligger på extrem tillförlitlighet och på att göra det dagliga arbetet för IT-funktionen enkelt och effektivt. Administrationen är mycket enkel och utförs via ett centralt användarvänligt webbgränssnitt anpassat för både desktop och mobil.
Cloudbuz ger ert företag en skalbar tjänst för ökad effektivitet, säkerhet och kontroll.
Säkerhet
– AES 256 kryptering från A till B
– Validering av sändare/mottagare
– Ingen mellanlagring av data
– Larm och övervakning
Tidsbesparing
– Marknadens snabbaste implementation
– Etablering av nya flöden inom 15 min
– Centraliserad administration
– Automatiserade filflöden
Minskade kostnader
– Snabb ROI
– Lägre projekt- och driftkostnader
– Proaktiv avvikelsehantering
– Inga initiala licens- eller konsultkostnader